!!!

Followers

Sunday, June 27, 2010


ni pic semlm...smlm aku n member aku kuar cari barang....huhhuu......cari barang punya la jauh...hukhukhuk....lepas 2 lepak lu kat kedai dlm pic ni...,lapa looo.....sampai jer mknan aku suruh tuan kedai 2 bungkus....egen...tibe mase nk bayar trkejuk beruk aku....nkl tau kenapa....????fuhh.....mahaal dooorr....abez duit aku...meji yg bawak moto...punye la kejam dy naik moto mcm nk mati je....SEPARUH NYAWA KU PERGI hahahahha......sampai je kt umh teruz bukak makanan HAMPEHH.....xsedam...wleeeekkkk

Saturday, June 26, 2010

DaQ2 kLas...






ni g pantai cahaya bulan...uhhuhuhu....ngan awex2






ni time duit long masuk...hahhahha.....teruz kami g main boling..uhhuhuh







ni daq2 klas aku....time ni aku ade ko-ku...abes ko-ku truzz posing hahahaha.....i luvez u all my frand.....emmuuuuuaaahhh


''Seronok Bila Ku Kenang Kembali''

Friday, June 25, 2010

hari ini dan semalam...


arini ngan semalam mcm same je......busan xtau nk watpe...lau blh kuar kn bgsh....aduyaiii....tolongggg.......xde sape2 ke nk ajak aku kuar arini....dah la semalam boring gle2 xwat pepe pn kt umh nie....lau ade ps3 kn bgsh blh lyn main game......uhhh!!!!

Thursday, June 24, 2010


ni pn bez....first time aku g sunway piramid...sonok g ngan kak aku....

uhhuhu.....
ni la time naik kete gile2 kt genting...muke mcm org gle....hahahha...tp mmg puas r naik bende ni...da 2 kLI aku naik benda ni....mcm nk trcabut je jantung...huh!!...kalu nk cube g la kt genting....huuhhu....